czwartek, 3 listopada 2016

Czerwony Świat w czarne kropki czyli recenzja Miraculum.


Źródło

Jako iż mam w domu prawie dwuletnią córkę, czasami z braku lepszego zajęcia, jednym okiem oglądam z nią bajki. Tak było i tym razem, gdy włączyłam jej Disney Channel, lektor oznajmił że za chwilę na antenie pojawi się nowa bajka. No dobra, czemu nie? Jednak gdyby w tamtym momencie ktoś mi powiedział że oszaleje na punkcie bajki o dwójce nastolatków i dwóch latający robaczkach, wyśmiałabym go.


Źródło

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot to japońsko-koreańsko-francuski serial animowany. Akcja dzieje się w Paryżu, gdzie mieszkają główni bohaterowie: Marinette Dupain - Cheng oraz Adrien Agrest. Nastolatkowie dzięki specjalnym atrybutom (w przypadku Marinette są to kolczyki a w przypadku Adriena pierścień) otrzymują moce i stają się superbohaterami: Biedronką i Czarnym Kotem. W przemianie pomagają im urocze Kwami: mała biedroneczka Tikki i wiecznie głodny mały kotek Plagg. Biedronka i Czarny Kot strzegą swojego miasta przed Okrutnym Władcą Ciem oraz jego podwładnymi, którymi są zazwyczaj przyjaciele z klasy bohaterów. Po każdej misji, Tikki i Plagg tracą siły a w odzyskaniu ich pomagają im przekąski: małej biedroneczce pomagają ciasteczka a mały kiciuś zajada się camembertem.

Między bohaterami daje się wyczuć chemię. Marinette zakochana jest w Adrienie, jednak ten skrycie wzdycha do Biedronki, którą z kolei denerwuje Czarny Kot. Da się? W kreskówkach da się wszystko! Wspominałam że para nie wie o sobie wzajemnie? No właśnie... to denerwuje najbardziej.

Pojawiają się oczywiście spekulacje, między innymi co stało się z matką głównego bohatera, kim jest Władca Ciem oraz kto w drugim sezonie otrzyma pozostałe miraculum.

Bajka wciągnęła dużą ilość osób na całym świecie. Ja sama zaraziłam tą bajką swojego narzeczonego, jego brata i KittyCandy. W Polsce wyemitowano dopiero pierwszy sezon a premiera drugiego zaplanowana jest na przyszły rok. Ja sama nie mogę się doczekać. Może w końcu, w drugim sezonie główna para bohaterów nareszcie do siebie się zbliży?

1 komentarz:

  1. Uwielbiam tą bajkę, szczerze obejrzałam wszystkie odcinki chyba po każdym języku który był dostępny na YouTube ale niestety potem kazali pousuwać :/ Ale czekam nie cierpliwie na drugi sezon :D
    Pozdrawiam, Werononika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń