wtorek, 4 października 2016

Mój Alfabet czyli zapoznanie z autorką

No tak.

Wypadałoby coś naskrobać więc skoro nazwa bloga to "K jak Klaudia"...
Specjalnie dla was, "Mój alfabet"

A - Accantus - uwielbiam ich wykonania piosenek Disneya (o nie tylko ;) )
B - Banany - ulubione owoce a w połączeniu z nutellą... Mniam!
C- Coca Cola - ulubiony napój z którego nie umiem zrezygnować
D - Dominik - mój syn, z terminem na 29 marca
E - E. L. James - autorka "Pięćdziesięciu Twarzy Greya" - uwielbiam
F - Fikcja - uwielbiam świat fikcji o czym nie raz się jeszcze przekonacie
G - Głupawki - częsty wynik przedawkowania kontaktów z Kasią
H - Harry Potter - pierwsza przeczytana książka, moje dzieciństwo
I - Ian Somerhalder - od lat mój ulubiony aktor
J - Jasełka - najbardziej znienawidzone przedstawienie szkolne
K - Kitty Candy - moja przyjaciółka/siostra/bratnia dusza/wariatka etc etc
L - Lilianka - moja 20 miesięczna córeczka
M - Melissa de la Cruz - autorka "Wyspy Potępionych", która obecnie zajmuje u mnie 1. miejsce (recenzje na pewno zostaną tu umieszczone)
N - Następcy - nieustępliwa faza z Kasią
O - Opowiadania - jedna z miłości moich i Kasi
P - Psy - uwielbiam! Każdej rasy, każdej wielkości
R - Rap - no cóż, uwielbiam ten gatunek muzyki
S - Sebastian - mój narzeczony
Ś - Ślub! Został rok i 10 dni...
T - Telepatia - istnieje! I łączy mnie z Kasią
U - Ufność - jestem ufna ale jeśli ktoś mnie zawiedzie, biada mu!
W - Wampiry - zaczęło się od Zmierzchu, teraz tylko The Vampire Diaries
Z jak zakończenie ;)

I oto mój alfabet. Jak zapewne zauważyliście, przy dużej ilości liter znajduje się Kasia. Bo i o niej będzie tu dużo, m.in. historia jak się poznałyśmy.

Pierwsza notka za nami :) zapraszam do komentowania!

2 komentarze:

  1. Super! Oby tak dalej. Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także uwielbiam psy <3 :D
    Literka J mnie rozwaliła :D
    Powodzenia w prowadzeniu bloga :*

    OdpowiedzUsuń